Sunday 7 August 2011

6.28 pm : lambat nya nak bukak posa . Aku dah tak larat nak gadoh dgn azwar , tak habis2 cari pasai .
so kalau dea baca entry nie bagos la nak sedarkan diri :)
hee aku taw aku nie gf yg tak guna , tak boleh bg apa yg dia nak . kan kan ?
so bila dah tak msj , aku online , dia pon on9 .
dea tegoq tapi aku tak reply , sakit hati kot ngn dia ,
sblm on9 nie aku boring laaa, ngn debica kurajaq , ( debica tu wifi umah sebelah )hee -.- "
so tak mau la boring sgt , aku pon tgkp gambaq . nie ja yg berjaya ditangkap
okay la tuu , nampak bendalah apa yg aku pakai kat kpala ?
ayoo -.- " and yes , not natural skin yaa.



 yg niemalas nak rotate
caption : ketidak ikhlasan senyum terserlah yaa :)
oh well , aku pakar dlm senyum tak iklas nie


aaaaaaaaaaaaa
lambat nya nak bukak posa , dah tak tau nak buat apa kat fb  :(

No comments:

Post a Comment